Warm and stylish

Image

Lang strikk // Tiger of Sweden // 1999 ,-
Stripete longsleeve // Part two // 499 ,-
Sort bukse // Designers Remix // 1199 ,-
Lue i 100% ull // Memic // 449 ,-Skjerf i 100% ull // Mancini // 399 ,- 

Image

Image

Denne lange strikkejakken fra Tiger of Sweden er så nydelig! Gråfargen er perfekt og passer til alt. I dag satt jeg den sammen med en annen ting jeg er veldig glad i ; striper! Blir aldri lei av striper og det er alltid et par varianter å finne i min garderobe. Skjerfet er også en hverdagsfavoritt, og denne deilige dusblå er mitt fjerde av disse skjerfene… Buksen fra Designers Remix er smal, medium høyde på livet og med veldig fine baklommer. Så er den kortere på bena enn mange andre bukser, passer lille meg perfekt. Kommer i gråsort denim og coated sort. Like fin til alle hverdagene som til en litt mer pyntet anledning. Jeg bruker ofte denne buksen sammen med dressjakke når jeg skal være litt mer formell. Luen er i 100% ull og er et must i disse kalde dager. Alle plaggene jeg har på meg på bildet finnes i flere fargevarianter i butikkene våre. Har allerede innsett at jeg må kjøpe den stripete longsleeven fra Part Two i hvit/rød kombi også, superfin med jeans! Det er SÅ mye fine nyheter i butikkene nå, dette kommer til å bli en herlig vår!
// June

Leave a Reply

