Junes darlings

Møt June, eier og driver av butikkene våre. June elsker klær og mote, og blir over gjennomsnittet lykkelig hver gang vi får nye varer til butikkene våre. Hun beskriver stilen sin som enkel, klassisk, rocka og feminin. “Sort og grått er gjengangere i garderoben min, men på sommeren går jeg alltid mye i hvitt. Jeg er lidenskapelig opptatt av jeans og kan ikke leve uten modellen kelly fra Tiger of Sweden. Skinnjakker er noe jeg aldri får nok av, og jeg har lett lenge etter den perfekt. Er veldig glad for at jeg endelig har funnet den! Noe som har blitt viktig for meg de senere år, er kvalitet. Jeg kjøper mye kvalitetsplagg og sparer heller litt ekstra for å kjøpe det jeg virkelig har lyst på. Erfaringsmessig er det de plaggene som følger meg i mange sesonger og som jeg blir virkelig glad i. Hvis det er en trend jeg faller for i sesong firer jeg litt på kvalitetsprinsippet mitt og kjøper den rimelige utgaven”.

IMG_8264

Skinnjakke // Designers Remix // 4500 ,-
Bluse // Part Two // 999 ,-
Shorts // InWear // 799 ,-
Pumps // InWear // 1499 ,-

IMG_8289

Ringer // Memic // 199 pr stk

IMG_8292

Pumps // InWear // 1499 ,-

IMG_8284IMG_8276IMG_8282 IMG_8296

One thought on “Junes darlings

  1. Jørgen says:

    Habilt!

Leave a Reply

